marți, 8 septembrie 2009

PREMII

"... si a venit, a venit toamna"
A venit incarcata cu roade multe: legume, fructe, premii.
A, era sa uit amintirile . Amintirile din vara aceasta, pastrate intr-un colt al mintii si intr-un fisier plin cu poze pe laptop. Dar ma bucur tare mult ca ne intalnim din nou.
Primul lucru pe care l-am facut cand am deschis laptopul a fost sa verific mail-urile primite si implicit comentariile voastre.
Desi activitatea mea pe blog in luna august, dar si in iulie a fost tare scazuta, m-am bucurat tare mult cand am descoperit aceste premii.
Primul premiu este tare simpatic.
Despre celalalt nu pot sa spun decat ca trandafirii sunt florile mele preferate.

Am primit aceste premii din partea lui Carmen si a Camilei, carora le multumesc tare mult ca s-au gandit la mine. Eu am sa vi le ofer voua, tuturor celor din blogroll-ul meu, prietenelor dragi de care mi-a fost atat de dor. Va pup pe toate!!!

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...