vineri, 20 aprilie 2012

QUICHE CU SPANAC SI LEURDA



Deşi nu am abuzat de multe preparate cu carne zilele acestea, mi-am spus că ceva verdeţuri ar fi binevenite. Aşa că, trecând prin  în piaţă am cumpărat două legături de leurdă, ceapă verde şi 1/2 kilogram de spanac proaspăt. 
Am preparat un delicios quiche cu verdeţuri. 
Deşi quiche-ul se prepară dintr-un aluat  pentru tarte, eu l-am preparat cu foietaj. 
Ingrediente:
- foietaj
- 400 g spanac
- 2 legături leurdă
- 1 legătură ceapă verde
- 2 căţei de usturoi
- 100 g caşcaval 
- 100 g brânză sărată tip "burduf"
- 2 ouă
- 50 ml lapte
- roşii cherry
- parmezan
- unt 
- sare şi piper

Mai întăi se fierbe spanacul iar după răcire se toacă. Ceapa verde şi usturoiul se curăţă şi se taie mărunt. 
Se pun la călit într-o tigaie cu ulei . Se adaugă spanacul tocat şi se mai călesc 5 minute. Se pune laptele, brânza, caşcavalul ras, leurda tăiată şi la sfârşit ouăle bătute spumă. Se potriveşte de sare şi piper
Aluatul se întinde în tava specială pentru tarte, unsă cu puţin unt şi peste el se pune amestecul cu spanac.


Din loc în loc se pun roşii cherry şi câteva fâşii de aluat. Se ung fâşiile de aluat cu puţin ou şi se presară parmezan.  Tava se dă la cuptor unde se lasă la foc potrivit 40 - 45 minute. 


2 comentarii:

Craita spunea...

Arata superb, mai ales sectiunea:)

Ioana V. spunea...

arata foarte foarte bine!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...