joi, 9 iulie 2009

CHIFTELUTE DIN PIEPT DE PUI

Ideea prepararii acestor chiftelute mi-a venit vizitand blogul Gabrielei Cara. Chiftelutele din carne de pui sunt foarte sanatoase, si am descoperit ca sunt si foarte gustoase.
Chiftelute din piept de pui
Ingrediente:
- 500 g carne din piept de pui
- o felie de franzela
- o ceapa mica
- 2 catei de usturoi
- 50 g unt
- 1 ou
- sare
- piper alb
- boia
- patrunjel verde
- ulei pentru prajit
Intr-o tigaie am topit untul, am adaugat ceapa si usturoiul tocat marunt. Am lasat foarte putin pe foc, pana s-a inmuiat ceapa si usturoiul. Nu le-am prajit . Intr-un castron am pus carnea tocata din piept de pui, oul, felia de franzela inmuiata, sare, piper, boia, patrunjelul taiat marunt si ceapa cu usturoiul calit in unt. Se amesteca bine. Se ia cu o lingura din compozitie, si se formeaza chiftele rotunde in mana unsa cu ulei. Se pregatesc toate si se lasa pe o folie alimentara. Se infierbanta ulei intr-o tigaie, se aseaza chiftelutele unele langa altele, neanghesuite si se rumenesc pe ambele parti. Se pot servi ca antreuri, langa o crema de branza sau la tocanita de dovlecel, cum am facut eu.

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...