duminică, 20 martie 2011

TARTELETE CU SOMON


Pot fi un aperitiv, un mic dejun, o gustare seara lângă un pahar cu vin împreună cu prietenii, cert este că sunt foarte gustoase, simplu şi rapid de preparat.
Ingrediente pentru 6 porţii:
- aluat pentru foitaj (aprox. 350 g)
- 200 g somon afumat
- 250 ml smântână
- 200 g cremă de brânză cu verdeaţă
- 2 ouă
- 1 ceapă roşie
- 30 g parmezan ras
- sare, piper
Somonul se taie cubuleţe (se păstrează 6 fâşii pentru decor); ceapa se taie mărunt.
Se amestecă crema de brânză cu 1/4 din smântână, se adaugă somonul şi ceapa, sare şi piper.
Formele de tartă se ung cu unt. In fiecare formă se pune câte o foaie de aluat şi se repartizează câte 2 - 3 linguriţe din amestecul de brânză cu somon.
Se bat ouăle cu un praf de sare şi piper, se adaugă restul de smântână şi se toarnă în fiecare formă.
La fiecare porţie se pune câte o fâşie din somonul păstrat
Formele de tartă se pun într-o tavă de aragaz şi se dau la cuptorul încins pentru 30 minute.

4 comentarii:

Unknown spunea...

Arata tare bine si noi iubim somonul!
Ti-au iesit minunate si delicioase cu siguranta ca sunt!

Petronela spunea...

Abia acum am descoperit blogul tau si-mi place foarte mult.Ma bucur ca te-am cunoscut,am "ochit" citeva prajiturele...asa ca pe curand|||

adriana gherman spunea...

Iulia, sunt delicioase! Au trecut aşa de bine încât operaţia ar trebui repetată cel puţin o dată pe săptămână.

adriana gherman spunea...

Petronela mă bucur că-ţi place blogul. Te mai aştept în vizită.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...