luni, 8 iunie 2009

PREMII

Premii de la Carmen

Mi s-a acordat acest premiu de catre Carmen. Ii multumesc tare mult si o imbratisez cu mare drag. Il ofer mai departe uneia dintre cele mai talentate "gospodine" - Laura, ea fiind si una dintre primele "bucatarese" descoperite de mine in blogosfera culinara, precum si uneia dintre cele mai "dulci, pricepute si delicioase gospodine" Miha.

Tot de la Carmen am mai primit si cele doua premii alaturate, pe care nu demult le-am mai primit de la Miha. Iti multumesc draga Carmen, le primesc si pe acestea cu bucurie, in primul rand ca sunt de la tine, apoi pentru faptul ca, desi ne cunoastem de putin timp, am simtit ca am devenit prietena ta. Te pup!!

Un comentariu:

Carmen spunea...

...si eu te pup!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...