luni, 29 septembrie 2014

BROWNIES CU DULCE DE LECHE


În acest weekend ne-am îndulcit cu dulce de leche.  Ne-am "îndulcit" este poate prea mult spus, dat fiind că negresa preparată nu este de loc dulce, dar a mers tare bine lângă cafeaua de dimineaţă. 



Ingrediente:
- 200 g ciocolată neagră
- 125 g unt
- 3 ouă
- 130 g zahăr brun 
- 30 g făină
- 15 g cacao
- 5 g praf de copt
- un vârf de cuţit de sare
- 50 g nuci prăjite
- 2 linguri dulce de leche

Se încălzeşte cuptorul la o temperatură de 180 grade C.
Untul şi ciocolata se pun într-o crăticioară şi se topesc la foc mic; 


Ouăle se mixează cu zahărul brun până devin spumă.  Peste acestea se toarnă, în fir subţire, ciocolata topită.
Se adaugă făina amestecată cu cacao, sare şi praf de copt. Se omogenizează amestecând uşor.  
 Aluatul obţinut se toarnă într-o tavă de 25/23 cm. tapetată cu hârtie de copt. Peste aluat se distribuie, din loc în loc,  nuci şi dulce de leche. 


Tava se dă la cuptor pentru aproximativ 25 - 30 de minute.


Pentru ca prăjitura să fie mai dulce am pus dulce de leche peste fiecare felie. 


 Reţeta am găsit-o aici. şi cu mici modificări iată ce mi-a ieşit:


Poftă bună!



Un comentariu:

Unknown spunea...

Yummy, cat de apetisant arata! Imi place mult cum arata prajitura, are o textura si o culoare super!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...