miercuri, 16 decembrie 2009

FONDANT DIN MARSHMALLOW

by Laura Adamache
Ingrediente:
- 150 g marshmallow
- 330 - 500 g zahar pudra
- 3 linguri de apa
Intr-o craticioara, pe bain-marie se pun bomboanele marshmallow impreuna cu apa. Dupa cateva minute compozitia se transforma intr-o pasta.
Se ia craticioara de pe aburi si se adauga 125 g zahar.
Se amesteca bine pana se va incoropora 330 g zahar.
Am pus compozitia pe blat si am inceput sa framant, adaugand cate putin zahar pana nu mi s-a mai legat de mana. Atentie se adauga zahar cate putin pentru a nu se intari compozitia. Fondantul este gata cand nu mai ia zahar. Eu am adaugat in total 500 g zahar.
Se da compozitia la rece, dar nu la frigider, iar dupa cateva ore se poate folosi .
Prima reteta la care am folosit fondantul a fost la prajitura "Delicii cu miere".
Am rupt din aluat , am format cateva bilute de fondant, pe care
le-am intins subtire,
am taiat prajitura , si am intins peste fiecare bucata de prajitura cate un disc de fondant, l-am presat cu atentie, apoi am taiat surplusul.


4 comentarii:

Mariana spunea...

Adi,ti-au iesit super faine!grozave si de efect!Migaloase nu gluma,dar merita!
Te pup!

adriana gherman spunea...

Multumesc tare mult Mariana. Te pup si eu si-ti doresc un weekend placut!

Marcela S. spunea...

Arata minunat! Sarbatori fericite!Pupici.

adriana gherman spunea...

Marcela Craciun fericit si tie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...