luni, 8 iunie 2009

MIC DEJUN DE WEEK-END 1


De obicei nu gatesc pentru micul dejun. Am un obicei foarte prost de a nu manca dimineata. Poate ca este de vina si faptul ca nu am timp pentru aceasta. Nu este bine. Stiu foarte bine acest lucru. Suntem tot timpul pe fuga. Eu si fiica mea, ca fetele, cu aranjatul, imbracatul. Sotul meu, in schimb, nu pleaca de acasa fara sa manance. Indiferent de ora la care pleaca.
Dar in week-end imi place sa ne strangem toti la micul dejun, sa mancam in tihna.
Pentru micul dejun din aceasta saptamana am pregatit
- un piept de pui
- 250 g ficatei de pui
- cate un ou fiert pentru fiecare
- ulei
-sare
- piper
- oregano
- 2 cepe verzi
Mai intai am spalat si taiat cubulete pieptul de pui. L-am condimentat cu sare si piper, apoi l-am pus intr-o tigaie cu putin ulei si l-am prajit bine. Spre sfarsit am presarat putin oregano.
Dupa ce pieptul de pui s-a prajit bine l-am scos din tigaie si am pus ficatelul de pui spalat si taiat si acesta in bucatele mai mici. Am pus putin piper, iar la sfarsit, cand ficatul s-a prajit am adaugat sare si ceapa verde taiata inele. Nu puneti sare inainte de a incepe prajirea, ficatelul se va intari.
Ouale se fierb tare, cate unul pentru fiecare portie.
Intr-un castron se amesteca pieptul de pui cu ficatelul, cu ouale taiate feliute, se condimenteaza inca o data, dupa gust, apoi se imparte in farfurii.
Se serveste alaturi de o rosie taiata felii, iar din cand in cand se bea cate o gura de ceai.
Apoi se savureaza o cafea fierbinte.

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...