marți, 22 februarie 2011

QUICHE CU SPARANGHEL

Un preparat la cuptor, pe gustul tuturor, este şi quiche sau tarta cu diferite umpluturi.
Eu am făcut Quiche cu sparanghel, pentru prepararea căruia am folosit:
- 400 g foitaj franţuzesc
- 200 g sparanghel conservat
- 150 g kaizer
- 150 g piept de pui
- 1 ceapă mică
- 25 g unt
- 200 g porumb boabe din conservă
- 250 ml smântână
- 4 ouă
- 75 g brânză
- sare
- piper
- 2 fire ceapă verde - 25 g unt pentru uns forma de tartă
Aluatul se aşează într-o formă de tartă unsă cu unt, dar nu se taie exact pe marginile formei, lăsând o uşoară bordură pe dinafară. La copt se va vedea că aluatul se va strânge înspre înăuntru şi vom risca ca umplutura să dea pe dinafară.
Am tăiat pieptul de pui cubuleţe şi l-am pus într-o tigaie împreună cu 1 lingură de ulei.
L-am lăsat 2 minute întorcându-l pe toate părţile, am adăugat kaizerul tăiat fideluţă şi l-am lăsat până ce s-a rumenit şi acesta puţin.
Am scos din tigaie pieptul de pui şi kaizerul şi le-am repartizat pe blatul de tartă.
Ceapa am tăiat-o mărunt şi am prăjit-o foarte puţin, numai cât să-şi dezvolte aromele, am adăugat sparanghelul scurs de apa din conservă şi tăiat în segmente de aprox. 3 cm.
Am continuat prăjirea cam 2 minute.
Am repartizat peste pieptul de pui şi kaizer amestecul de ceapă cu sparanghel, am presărat boabele de porumb scurse de apă.
Ouăle le-am bătut cu sare şi piper, am adăugat smântâna şi brânza şi am turnat amestecul în tavă; deasupra am presărat ceapa verde tocată.
Am dat tava la cuptor pentru 60 minute.
Umplutura s-a legat foarte frumos şi pe deasupra a fost şi foarte delicioasă.

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...