duminică, 17 ianuarie 2010

SUPA DE MAZARE CU GALUSTE

Ieri nu prea am avut chef sa gatesc, mai ales ca a fost o zi tare frumoasa si vremea te imbia sa iesi afara sa profiti de cele 5 - 6 ore cu soare.
Nici nu am mers la cumparaturi, pierdeam prea mult timp, asa ca am cautat prin camara si am gasit o cutie de mazare boabe.
Mai departe vedeti si voi ce a iesit.
Ingrediente:
- 750 g mazare verde conservata
- 1 morcov
- 1/4 telina
- 1 ceapa mica
- 1 cub Knorr legume
- sare
- 3 linguri de ulei
- 1 legatura patrunjel verde
Morcovul si telina se curata si se dau pe razatoarea mica. Ceapa se taie marunt. Intr-o oala se pune uleiul si se pun la calit morcovul, telina si ceapa. Se lasa 3 minute pana ce zarzavatul se inmoaie si aromele se intrepatrund.

Se adauga 3 litri de apa, mazarea din conserva cu tot cu apa in care a stat , sare, cubul knorr si se lasa la fiert 15 minute. Separat se prepara galuscutele din faina si ou, reteta o gasiti aici , se pun in supa, se pune capacul pe oala si se fierb la foc mic.
Dupa 5 minute , dupa ce galuscutele si-au dublat volumul, supa se potriveste de sare si se adauga patrunjelul verde tocat
si supa este gata.
Supa aceasta se prepara foarte repede, este foarte dulce si gustoasa.

6 comentarii:

Claudia-Maria spunea...

numai bunatati gaseste omul la tine Adriana :)) cand ai timp vii sa iei un premiu-leapsa de la mine,o saptamana excelenta sa ai!

adriana gherman spunea...

Mersi Claudia, am sa vin negresit. Te pup.

Unknown spunea...

Mi-ai facut pofta de supa de galusti.
Dar cu mazare nu am facut niciodata.Sigur o voi incerca.
Mersi de ideie.

adriana gherman spunea...

Cu plăcere, Daniela Încearcă şi nu vei regreta.

Ralu spunea...

E foarte reusita combinatia mazare-galuste, in supa n-am incercat niciodata, dar stiu de ea de la o prietena din Ungaria, care face o excelenta mazare picanta cu galuste.

Mi-am luat recent de la Billa o sita speciala pt. galuste, am s-o testez in curand, ar trebui sa iasa niste galuscute mici si rotunde.

Felicitari pt. supa, cred ca f. buna, dulce si gustoasa cum spui tu :)

adriana gherman spunea...

Bună Ralu. Am şi eu dispozitivul pentru găluşcuţe. Este foarte practic, ies găluşcuţe mici, numai bune pentru preparatele ungureşti şi nu numai. Ei au tot felul de mîncăruri în care pun găluşti, de altfel foarte bune . Aluatul îl prepari cum vrei.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...