joi, 14 mai 2009

MUFFINS CU CIOCOLATA

Acest desert l-am gasit pe blogul lui Maya - Muffins ciocolatosi -
o bunatate de desert.
Ingrediente:
- 250 g faina
- 1 plic praf de copt Dr.Otker
- 2 linguri cacao
- 175 g zahar
- 150 g ciocolata
- 250 ml lapte
- 90 ml ulei de floarea soarelui
- 1 ou
- o fiola esenta de vanilie
- 1/2 lingurita esenta de rom

Am amestecat faina, zaharul, zaharul vanilat, praful de copt, cacaoa; am taiat ciocolata cubulete mici si le-am pus peste ingredientele uscate.
Am adaugat uleiul, laptele, esenta de rom si oul si am omogenizat bine.
Cu o lingura am pus compozitia in tava de muffins, fiecare locas avand hartie speciala, si le-am dat la copt.
Cand au fost gata le-am pudrat cu zahar pudra.

2 comentarii:

Cristian Borod spunea...

mi-ai facut pofta. Le-am facut si eu! Ti-au iesit super!

adriana gherman spunea...

Mersi.Sper ca ti-au placut.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...