duminică, 14 noiembrie 2010

PULPE DE PUI CU PRAZ LA TIGAIE

Astăzi este o zi foarte frumoasă. S-ar putea să fie printre ultimele zile aşa calde în acest an. Parcă am fi la începutul lui septembrie. Aşa că profitaţi din plin ieşind la plimbare prin pădure sau parc.
Asta mi-am propus şi eu . Pentru azi am să prepar o friptură din pulpe de pui la tigaie.
În aproximativ o oră sunt gata. Reţeta am mai preparat-o dar acum i-a venit rândul să o postez şi pentru voi.
Sunt simplu de făcut şi prepararea lor nu necesită mult timp.
Vă trebuie pulpe de pui, un fir de praz şi cartofi.
Spălaţi bine pulpele de pui. Am găsit la magazinul Cora pui "Oşeneşti" foarte frumoşi, cu o grăsime de culoare galbenă, ca cei crescuţi la ţară.
Aşa deci, spălaţi pulpele de pui, le tamponaţi cu un şervet pentru a îndepărta apa, condimentaţi cu sare şi piper apoi le puneţi într-o tigaie antiaderentă, fără ulei, la prăjit.
Acoperiţi tigaia şi lăsaţi pulpele la prăjit 2 - 3 minute, apoi le întoarceţi pe partea cealaltă, şi tot aşa până se prăjesc pe toate părţile.
Separat curăţaţi cartofii de coajă, îi spălaţi şi-i tăiaţi în lung. Aceştia se prăjesc în ulei încins.
Când pulpele sunt gata se scot pe un platou iar în uleiul rămas se adaugă un cubuleţ de unt şi se prăjeşte prazul tăiat bastonaşe. La sfârşit se sărează.
După aproximativ 40 - 50 minute mâncarea este gata.

3 comentarii:

Uica Mihai spunea...

Si mie imi place combinatia dintre cartoful prajit si praz. E de fapt o garnitura frantuzeasca plina de savoare. Numai ca eu mai intai oparesc prazul si il blansez cu apa de la gheata, astfel are mai multa savoare. Si nu il calesc prea mult, ba chiar adaug la sfarsit un strop de vin alb demisec pentru inabusire. Incearca si tu varianta asta.
Cu respect Uica Mihai (uicamihai.blogspot.com)

adriana gherman spunea...

Multumesc foarte mult pentru sfaturi. Am sa tin seama de ele si cat de curand am sa prepar si varianta dvs. Sunt convinsa ca este o bunatate.

adriana gherman spunea...

Gaby, multumesc de invitatie. Am sa incerc sa particip si eu. Am vizitat deja blogul lui Alison pentru detalii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...