luni, 21 decembrie 2009

FURSECURI NINSE


Cine asteaptă cadouri ar trebui să si ofere ceva. Iata cu ce il mai astept eu pe Mos Craciun: niste prajiturele asezate langa brad, pentru ca Mosul sa le inhate rapid, ca deh, nu prea are timp de stat.


Ingrediente fursecuri:
- 300 g faina
- 250 g unt ( se poate si margarina)
- 1 plic zahar vanilat
- 3 galbenusuri
- 3 linguri pline zahar
- sare
- 1 praf de copt
Pentru finisare:
- 2 linguri nuca macinata
- 2 linguri de zahar tos
- 50 g ciocolata alba
- 2 linguri dulceata de prune
Galbenusurile se amesteca cu untul, sarea, zaharul si zaharul vanilat
se amesteca pana se spumeaza,
iar la sfarsit se adauga faina. Se framanta bine si, daca este cazul, pe planseta de bucatarie se mai adauga o lingura de faina si se continua framantatul pana ce aluatul nu se mai lipeste de mana.
Din aluat se formeaza o bila care se pune intr-o folie alimentara si se da la rece pentru 20 - 30 minute.
Se intinde o foaie cu grosimea de 3 - 4 mm. Din ea, se decupeaza, cu ajutorul unor forme speciale, stelute si discuri.
Am decupat stelute pe care le-am pus in tava neunsa la cuptor pentru 10 minute;
iar discurile decupate le-am presarat cu nuca si zahar, dupa care le-am dat la cuptor.
Finisare: - discurile se lipesc cate doua cu dulceata de prune
- stelutele le-am ornat cu ciocolata alba topita pe bain-marie, apoi pusa intr-o punga mica taiata foarte putin la un colt, imitand un fulg de nea.

10 comentarii:

Ala Oancea spunea...

Sarbatori fericite cu bucurii si impliniri alaturi de cei dragi! Sa va gaseasca Mosul cu masa bogata si sufletul curat! La multi ani !

CamiWitt spunea...

Iau si eu unul sau doi...sau pe toti-lol-
Sarbatori fericite! Un Craciun linistit, sanatate. La multi ani! Cami

dana2dor spunea...

Draga Nana, am venit sa-ti urez un Craciun fericit impreuna cu cei dragi tie, petrecere frumoasa si un An Nou plin de bucurii, sanatate si realizari de tot felul !!! La Multi ani!!!
Sa stii ca m-am servit si eu cu un fursec :)
Dana

Carmen spunea...

Iti doresc un Craciun Fericit si un An Nou plin de bucurii si impliniri tie si familiei!
"La Multi Ani!"

Cristian Borod spunea...

Bucuria vine din lucrurile marunte, linistea din suflet, iar caldura din inima. Iti doresc sa le ai pe toate, alaturi de familia ta! Sarbatori fericite!

Nina spunea...

Merry Christmas and Happy New Year! XO
Nina

Narnia spunea...

Am venit sa-ti urez sarbatori fericite si un an nou care sa-ti aduca sanatate, bunastare, dragoste intelegere si ce iti doresti mai mult !

Cu drag, Narnia.

Ginette spunea...

Sarbatori fericite !!!

Sa va fie casa, casa
Cu bucate noi pe masa
Mos Craciun cu sacul plin,
Drumu'n viata cat mai lin,
Bogatie cata vreti,
Sanatate pentru toti,
Iar la anul care vine
Sa va fie si mai bine.
LA MULTI ANI !!

Miha spunea...

Craciun fericit! Sanatate, multe impliniri si dragoste!

Pupici si imbratisari cu drag!

Unknown spunea...

Un Craciun binecuvantat si un an nou plin de pace, sanatate si dragoste alaturi de toti cei dragi! :)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...