miercuri, 18 mai 2011

TARTA CU PESTE


Vă plac tartele? La noi sunt printre cele mai preferate preparate, atât cele dulci cât şi cele sărate. In această seară, după o mică inspecţie prin frigider am ales să fac o tartă picantă cu peşte. Un deliciu!
Pentru prepararea ei am folosit:
- aluat franţuzesc
- 300 g file de crap
- 3 fire ceapă verde
- 1 fir usturoi verde
- o ceapă mică
- 2 căţei de usturoi
- 100 g brânză de capră (orice altă brânză sărată)
- 100 ml smântână
- 3 ouă
- 1 cutie boabe de porumb
- 1/2 ardei roşu
- o legătură mare de mărar verde
- sare, piper
- 1 lingură de ulei şi un cubuleţ de unt ( cam 10 g) pentru călit.
Se toacă ardeiul roşu, ceapa şi usturoiul; ceapa verde se taie rondele apoi se călesc toate în ulei. Se răceşte.
Peştele se taie cubuleţe şi se căleşte în unt, se condimentează cu sare şi piper apoi se scoate pe o farfurie şi se răcoreşte.
Se separă oăule, albuşurile se bat cu un praf de sare, se adaugă gălbenuşurile, brânza, smântâna şi mărarul mărunţit,
peştele, boabele de porumb şi legumele.
Se întinde foaia de aluat şi se tapetează cu ea forma de tartă.
Se repartizează amestecul de ouă
şi se dă la cuptorul încălzit în prealabil pentru 30 - 40 minute la foc potrivit.


9 comentarii:

minibebe spunea...

arata super bine.

Ioana V. spunea...

ce de culori frumoase!Arata grozav!
Te-am trecut in lista mea de blogroll. Daca iti face placere, viziteaza si blogul meu.

infoladys spunea...

interesat de un schimb de link/banner ?

Cristina spunea...

http://www.wikifood.ro/retete-culinare/paella-cu-fructe-de-mare-si-piept-de-pui.html

Te rog mult sa imi spui daca le-ai dat acordul pentru preluarea retetei. Iti doresc weekend placut

Adina spunea...

Nu numai ca arata bine, dar are si un gust f bun.Multumesc Adi.Sunt retete interesante.

adriana gherman spunea...

Mulţumesc Alinutzika! Mersi de invitaţie. Am trecut pe la tine şi mi-a plăcut ce am văzut. Am să revin.

adriana gherman spunea...

Cristina mulţumesc pentru sesizare. Nici vorbă să le fi dat acordul pentru publicarea reţetei.
Văd că se practică, în continuare, furtul de reţete, cu toate apostrofările trimise.

adriana gherman spunea...

Adina mă bucur că ţi-a plăcut. Te invit să mai prepari şi alte reţete.

Masaj erotic Sibiu spunea...

Arata intr-un mare fel , o sa incerc.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...