luni, 1 iunie 2009

SPARANGHEL GRATIN


Ideea preparararii acestei retete mi-a venit vizitand blogosfera culinara. Mai exact blogul lui Maya. Fiindu-mi tare pofta, si neavand sparanghel proaspat, am folosit sparanghel alb, conservat. Mi-am spus sa incerc si cu sparanghel conservat. Nu mi-a parut rau deloc. A iesit foarte bun.
Am folosit :
- 14 bucati de sparanghel
- 14 felii de bacon
- 150 g cascaval
- sare
- piper
- un cubulet de unt
- o lingura pesmet
Am scurs foarte bine apa de pe sparanghelul conservat. Am luat fiecare bucata de sparanghel si, in jurul lui am infasurat o bucata de bacon. Am pus toate bucatile intr-un vas termorezistent tapetat cu unt si pudrat cu pesmet. Am sarat si piperat dupa gust apoi, deasupra am pus cascavalul ras si putin ulei de masline.
Il lasati la cuptor cat doriti sa fie de rumen. Eu am lasat aproximativ 30 minute.
Mi s-a parut foarte gustos cu sos Remoulade.

4 comentarii:

Ina Todoran spunea...

Concurs pt maici si copii: http://floridecires7.blogspot.com/
Te astept! :)

adriana gherman spunea...

Aş participa cu cea mai mare plăcere, mi se pare o idee foarte bună acest concurs, dar fiica mea este cam mărişoară (are 19 ani) pentru a-i mai putea impune anumite mîncăruri.

Miha spunea...

Niste premii frumusele te asteapta la mine pe blog! Te pup!

adriana gherman spunea...

Multumesc frumos Miha! Am sa vin in vizita cat de curand. Pup si eu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...