marți, 10 mai 2011

TORT DE CLĂTITE CU SPANAC

Pentru dimineţile de weekend sau pentru o gustare simplă vă propun acest tort de clătite cu spanac. Este foarte uşor de făcut, mai mult durează coptul clătitelor, dar acestea se pot prepara şi cu o zi înainte, este gustos şi săţios.
Am preparat aluatul de clătite din :
- 200 g făină,
- 500 ml lapte,
- 2 ouă,
- puţină sare.
Intr-un castron înalt se bat ouăle cu sarea, se adaugă puţin lapte apoi se pune toată făina. Cu telul sau o lingură de lemn se amestecă bine în compoziţie turnând restul de lapte în fir subţire până ce aluatul de clătite ajunge la consistenţa unei smântâni mai groase.
Am copt pe rând clătitele, fiecare într-un strop de ulei încins.
Pentru umplutură am amestecat:
- 400 g spanac spălat, fiert şi tocat
- 2 ouă
- 100 g brânză de capră
- sare
Am început asamblarea tortului punând o clătită, 2 - 3 linguri de amestec de spanac şi câte o lingură de brânză mozzarella rasă.
Am aşezat straturi succesive de clătite, amestec de spanac şi mozzarella terminând tortul cu o foaie de clătită presărată cu mozzarella . Am folosit 14 clătite. Am dat tortul la cuptor pentru 20 - 30 minute la foc moale.



5 comentarii:

Adela Zilahi spunea...

foarte interesanta reteta! cred ca este buna! arata foarte apetisanta! o seara placuta!

adriana gherman spunea...

Tortul de clătite este foarte gustos, acesta fiind şi motivul pentru care l-am preparat acasă. Cu puţin timp în urmă, la un restaurant, alegându-mi acest fel de mâncare mi-a plăcut foarte mult şi mi-am spus că nu-i mare lucru de făcut. Aşa a şi fost. Noapte bună!

Cristina spunea...

Arata nemaipomenit. In week-end il fac si eu.

Anonim spunea...

super arata! :D

catkitchen spunea...

cred ca a fost delicios !!!!!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...