duminică, 18 octombrie 2009

RULADA DIN PIEPT DE CURCAN

Ingrediente:
- piept de curcan
- sunca presata
- kaizer
- cascaval
- morcov
- ardei rosu
- sare
- piper
- unt
La aceasta reteta nu dau cantitatile; am luat un piept de curcan si am taiat din el 5 felii mai groase, le-am batut putin cu ciocanul de carne, am condimentat fiecare felie cu sare si piper.
Deasupa fiecarei feii am pus cate o felie subtire de cascaval si cate o felie de sunca presata.

Un morcov l-am taiat bastonase subtiri; la fel am taiat si ardeiul rosu.
Am luat cate putin din fiecare si am pus peste feliile de şuncă.
Am rulat cat mai strans si am invelit fiecare piept de curcan cu doua felii de kaizer pe care le-am fixat cu ajutorul a doua scobitori.
Am uns un vas de cuptor cu putin unt, am pus morcovul si ardeiul rămas si deasupra am aranjat rulourile. Peste rulouri am ras cascaval, am acoperit tava cu folie de aluminiu si am dat la cuptor .
Dupa 40 de minute am scos folia de aluminiu si am mai lasat rulourile in cuptor 20 minute.
Le-am servit alaturi de morcovii sotati din tava si cartofi prajiti in tigaie.

4 comentarii:

Jack T spunea...

Hi Nana,

super Ingrediente si rezultatul este de Nebunie.
Culorile de la Rouladen sie de la Cartofi iti promit o Explozie de Gust. Compliment

salutäri Jacob

adriana gherman spunea...

Buna Jacob!
Multumesc, intr-adevar au fost delicioase!
O saptamana buna!

diamond spunea...

wow, arata intr-un mare, mare fel!:D yummy!:D

Ala Oancea spunea...

Super arata ! Bravo ! Am notat ideea ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...