marți, 20 martie 2012

CURRY CU MORCOVI SI PIEPT DE PUI

Iată soluţia pentru o cină rapidă şi delicioasă: curry-ul de pui. 
Ingrediente:
- 200 g orez
- 400 g piept de pui
- 2 căţei de usturoi
- 20 g unt
- 1 lingură de ulei
- 1 lingură pudră curry
- 1 linguriţă ghimbir mărunţit
- 1 morcov mare feliat 
- 1 linguriţă piper negru
- 1 linguriţă ardei iute uscat
- 300 ml lapte de cocos
Mai întâi se pune orezul la fiert în apă cu sare şi puţin ulei.
Pieptul de pui  spălat se taie cubuleţe; ghimbirul curăţat de coajă şi usturoiul se toacă mărunt.
Intr-o tigaie se pune untul şi uleiul iar când se înfierbântă se adaugă pieptul de pui şi, 


după ce acesta îşi schimbă culoarea se adaugă morcovii, ghimbirul şi usturoiul.  

Se lasă puţin să se înmoaie carnea şi morcovul, cam două minute, se adaugă, sare, piper, curry şi o căniţă de apă. Se acoperă tigaia şi se lăsă la fiert 10 minute.


Se adaugă laptele de cocos şi se lasă câteva minute la fiert pentru a se lega sosul .


La sfârşit am presărat ardei iute tocat mărunt. Ardeiul iute se  pune odată cu laptele de cocos sau chiar înainte, dar cum la noi numai eu sunt amatoare de ardei iute, mi-am pus în farfurie.



2 comentarii:

dia spunea...

pare foarte simplu de facut! o sa incerc si eu reteta!

Ioana V. spunea...

dupa cum arata, sigur e bun!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...