miercuri, 13 mai 2009

PAPANASI DIN BRANZA DE VACI CU GRIS



Ingrediente:
- 500 g branza de vaci
- 150 g zahar
- 100 g gris
- 200 g pesmet
- 2 oua
- 1 plic zahar vaniliat
- 1 plic aroma de portocala cu coaja rasa Dr.Otker
- 1 plic aroma de lamaie cu coaja rasa Dr. Otker
- putina sare
Mai intai am prajit pesmetul in putin unt si l-am pus la rece.
Branza de vaci am maruntit-o bine cu dosul furculitei, am amestecat cu ouale, cu aromele, si grisul.
Am luat cu lingurita cate putin din compozitie si, in palme, am modelat
cate un papanas in forma de bila.
Am pus pe foc o cratita cu apa si cu o lingurita de sare. Cand clocoteste apa, am pus papanasii, se trece cu spumiera pe sub ei, avand grija sa nu se lipeasca de fundul cratitei, apoi am pus capacul. I-am lasat sa fiarba la foc mic 10 - 15 minute, apoi am stins focul dar am lasat papanasii in apa fierbinte. Astfel grisul se umfla iar papanasii devin fragezi si pufosi.
Papanasii se scot cu spumiera, se scurg apoi i-am dat prin pesmetul amestecat cu zahar...
... si astia sunt papanasii din branza de vaci cu gris.

2 comentarii:

Cristian Borod spunea...

Foarte buni . Si mie imi plac la nebunie.

adriana gherman spunea...

Asa este, sunt deliciosi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...