luni, 3 august 2009

PREMIU DE LA MARIANA

Un premiu vesel insotit de leapsa!
Draga de Mariana mi-a oferit acest vesel premiu insotit de o leapsa.
Ii multumesc tare mult pentru premiu dar si pentru leapsa.
Este prima leapsa primita . Aceasta spune ca trebuie sa enumeri cinci activitati pe care le faci cu placere si sa trimiti premiul la inca 10 bloguri .
Sunt mai multe activitati pe care le fac cu placere. Daca ar fi sa aleg 5, acestea ar fi:
- sa calatoresc
- sa pregatesc prajituri si torturi, dar si alte bunatati culinare
- sa cos goblen
- sa citesc
- sa vizitez bloguri culinare
Cat despre cele 10 bloguri, nu ma pot hotara la care sa trimit leapsa mai departe. Acum, trecand asa de mult timp de la primirea premiului, cam pe toate blogurile am vazut premiul si leapsa. Mii de scuze Mariana draga. Am fost plecata din tara o buna bucata de vreme, nu prea am avut acces la internet, astfel ca nu am reusit sa raspund desi am inceput publicarea postarii acesteia luna trecuta.
Multumesc inca o data . Te pup!

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...