duminică, 11 martie 2012

FALAFEL CU SPANAC

O mâncare de post,  caz în care folosiţi lapte de soia pentru prepararea  garniturii de spanac, dar fără iaurt sau pentru cei care nu ţin post, aşa cum am preparat-o şi eu.
Pentru garnitura de spanac am folosit:
- 450 g spanac fiert şi scurs de apă
- 400 ml lapte
- 200 ml iaurt 3,5% grăsime
- 4 linguri făină
- 2 căţei de usturoi
- 3 linguri ulei de măsline
- sare

Pentru falafel am folosit:
- 200 g amestec falafel  (1 cutie falafel Sirian Durra)
- ulei

Se începe cu pregătirea chifteluţelor falafel: conţinutul  celor două plicuri falafel se amestecă cu 250 ml apă şi se lasă la înmuiat 1 - 1,30 ore.
Pentru garnitura de spanac se căleşte puţin usturoiul zdrobit în uleiul  încins, se adaugă făina, iar după 30 - 40 secunde se adaugă laptele apoi iaurtul şi sarea. Se amestecă să nu se formeze cocoloaşe şi se dă în fiert, iar când începe să să îngroaşe sosul se adaugă spanacul.



Se formează chifteluţe plate din falafelul înmuiat, care se prăjesc în ulei încins, la foc mediu,  


până ce acestea îşi formează o crustă arămie.


Chifteluţele de falafelul sunt  bune atât calde cât şi reci.

2 comentarii:

dia spunea...

interesanta reteta ta! o voi incerca si eu, pt. ca sunt tare curioasa!

Maya spunea...

Misto combinatia! Merci de idee!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...