miercuri, 23 iunie 2010

CURRY DE PUI


Fiind în criză de timp, într-o seară am pregătit un curry clasic de pui de sorginte indiană. Se pregătește în foarte puțin timp, aproximativ 30 minute. Am adaptat puțin rețeta, neavând câteva ingrediente: masala și curcuma, dar și fără acestea a fost pe placul nostru.
Ingrediente pentru două persoane :
- 170 g orez
- 400 g piept de pui
- 1 ceapa (am pus ceapa verde)
- 2 căţei de usturoi
- 1 -2 linguri de ulei
- 1 lingură pudră curry
- 1 linguriţă ghimbir răzuit
- 5 cuişoare
- 1 linguriţă piper negru
- 200 ml lapte de cocos
Orezul spălat se fierbe în apă cu sare și puțin ulei.
Pieptul de pui se spală și se taie cubulețe; ceapa si usturoiul se taie feliute.
Intr-o tigaie se pune uleiul și când se înfierbântă se adaugă pieptul de pui și după trei minute se adaugă ceapa și usturoiul. Se lasă puțin să se înmoaie carnea, cam două minute.
Se adaugă, sare, piper, ghimbir, curry și cuișoarele măcinate (am măcinat cuișoarele în râșnița pentru piper), am adăugat o căniță de apă, am acoperit tigaia și am lăsat să fiarbă carnea 10 minute.
După 10 minute am adăugatle de cocos, am mai lăsat pe foc aproximativ un minut și gata.

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...