joi, 11 martie 2010

OREZ CU COTLET DE PORC SI LEGUME


Ingrediente:
- 500 cotlet de porc
- 20 g unt
- 250 g orez
- 1 ceapă
- 1 ardei rosu
- 2 linguri de ulei
- piper
- 200 ml vin alb
- un cub knorr de legume
- 2 morcovi mijlocii
Cotletul de porc se spală şi se taie cubuleţe, apoi se prăjeşte în unt şi ulei.
Ceapa se toacă mărunt, morcovii se taie rondele, ardeiul cubuleţe după care se pun în tigaie alături de carne. Se călesc puţin apoi se pune orezul spălat.
Se pune o cană şi jumătate de apă, vinul alb, sare, piper, cubul knorr, se acoperă vasul şi se lasă să fiarbă aproximativ 40 minute.
In cazul în care carnea nu este fiartă se mai adaugă câte puţină apă până ce aceasta a fiert.
La sfârşit se pune pătrunjel verde tocat.

3 comentarii:

Bucataras spunea...

Bucataras.ro iti ureaza "La multi ani!"

diana spunea...

Ce-si face omul cu mana lui....Rabdarea mea e pusa la incercare acum, ca trebuit sa-mi sterg blogul si sa-l refac - la aceeasi adresa - pentru ca n-am avut ce face ieri si am vrut sa incerc un nou template; odata instalat, mi-a stricat site-ul. (vezi ce mi-a facut si pe retete123.blogspot.com . de care inca nu m-am ocupat sa-l refac)
Am salvat continutul, dar e pacat ca am pierdut atatea contacte si trafic, stabilite in mai mult de 1 an.
Te rog sa te inscrii din nou in randul celor care ma urmaresc. Multumesc.
Acuma veriifc listele de bloguri.

adriana gherman spunea...

Multumesc Bucataras.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...