duminică, 13 decembrie 2009

SUPA CREMA DE CIUPERCI


Nu demult am mancat, la un restaurant, o supa crema de ciuperci foarte gustoasa.
Azi am cumparat 1 kg de ciuperci si mi-am spus ca ar trebui sa incerc si eu acasa prepararea acestei supe crema. Nu am cautat mult o reteta pentru prepararea acesteia, deoarece cei de la Ceva bun, imi trimit aproape zilnic preparatele lor, virtual binenteles, si printre ele era si aceasta delicatesa.

Ingrediente :
1 kg ciuperci
- 1 ceapa
- 100 g unt
- 1 litru de lapte
- 40 g amidon
- 600 ml supa de legume
- sare si piper

Pentru supa de legume:
- 1 morcov
- 1/2 telina
- 1 patrunjel radacina
- 1 cub knorr de legume

Am inceput cu prepararea unei supe de legume. Am curatat zarzavatul si l-am pus la fiert in 800 ml apa. Spre sfarsit am adaugat cubul knorr.

Ciupercile si ceapa le-am curatat si le-am maruntit.

Intr-o cratita am topit untul, am adaugat ceapa maruntita si am lasat-o sa se călească.

Am adaugat ciupercile si le-am rumenit si pe acestea aproximativ 10 minute.

Am pus  supa de legume strecurata si am lasat sa fiarba la foc mediu 20 minute.

Din amidon si lapte am facut o ingrosala pe care am adaugat-o peste ciuperci amestecand usor.

Am mai lasat la fiert inca 10 minute, timp in care supa s-a ingrosat putin.
Am luat oala de pe foc, am lasat sa se racoreasca putin supa, dupa care, cu ajutorul unul blender, am mixat legumele şi am obţinut supa cremă .

Supa a iesit foarte gustoasa, am servit-o cu smantana si crutoane de paine prajita.


Un comentariu:

Ala Oancea spunea...

Excelenta ! Imi place tare mult gustul ciupercilor in supa.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...