vineri, 22 mai 2009

RULOURI UMPLUTE CU FRISCA SI CAPSUNI


Intr-o zi fiind intr-un supermarket, din intamplare, pe un raft mai dosit, am dat peste rulouri gata coapte, numai bune de umplut. Mi-am adus aminte de vremurile copilariei, cand le gaseam in orice cofetarie, umplute cu bezea din albusuri. Nu am stat pe ganduri si mi-am pus doua cutii in cos. Cum este vremea capsunilor, am hotarat sa le umplu cu frisca si capsuni.
Ingrediente :
- 200 ml frisca lichida
300 g capsuni
- 200 g branza fina de vaci
- rulouri
Am batut frisca si am adaugat capsunii taiati nu prea marunt si branza de vaci.
Am omogenizat bine.

Crema rezultata am pus-o intr-un pos si am umplut rulourile.
Le-am lasat la frigider aproximativ 3 ore.
PS. Daca preferati crema mai dulce, puneti si zahar in frisca . Daca le faceti dupa aceasta reteta nu vor fi chiar atat de dulci, sunt mai racoroase.

6 comentarii:

diana spunea...

Ce idee buna! As manca vreo 3.

adriana gherman spunea...

si eu am mancat 2 pe nerasuflate

diamond spunea...

te cred ca-s bune, mi-e o pofta de capsune de mor... ma duc la piatza! te pup!

adriana gherman spunea...

Pup si eu diamond. Pofta buna!

Laura spunea...

Nana draga, nu am mai vazut rulouri din astea de peste doua decenii! Mi-ai adus aminte de copilarie. Cu proxima ocazie o sa-mi aduc si eu din tara. Cred ca au fost un deliciu, cel putin asa arata.

adriana gherman spunea...

Exact asta am spus si eu cand le-am vazut. Rulourile copilariei, umplute cu spuma. Au fost foarte bune.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...