duminică, 19 decembrie 2010

COSULETE CU CASTANE

O altă ispită dulce pregătită pentru Moş Crăciun sunt şi aceste coşuleţe umplute cu castane.
Pentru pregătirea lor am avut nevoie de:
- 150 g unt
- 260 g făină
- 1/2 praf de copt
- 100 g zahăr tos
- 2 ouă
- şi atâta lapte cât să iasă un aluat bun.
Pentru crema de castane:
- 400 g piure de castane
- 200 ml frişcă
Se frământă un aluat din toate ingredientele.
Cantitatea de lapte depinde de greutatea ouălor. Mie mi-a trebuit 1 lingură.
Se lasă puţin aluatul să se odihnească, 5 - 10 minute,
apoi se întinde o foaie din care se taie rondele: jumătate rondele mari, întregi şi jumătate din rondele se mai taie încă o dată cu o formă mai mică.
Se coc, apoi se lipesc câte două, un cerculeţ întreg şi deasupra un cerculeţ găurit, iar în mijloc se pune crema de castane, preparată amestecând piureul de castane cu frişca bătută.

12 comentarii:

Andreea spunea...

Tare bune trebuie sa fie! Eu am facut o manie zilele astea cu fursecurile, postez in fiecare zi pana la Craciun cate o reteta de fursecuri:) Treci si pe la mine daca iti face placere. As vrea sa te adaug la "persoane urmarite" dar nu gasesc rubricuta asta la tine pe blog. Mai trec pe la tine in vizita ca imi place ceea ce gasesc aici la tine. O seara buna iti doresc!

adriana gherman spunea...

Andreea am fost in vizită pe la tine si mi-a facut plăcere. Imi place mancarea chinezeasca si ori de cate ori am ocazia o prefer altor preparate.
Am îndreptat eroarea din blog . Mersi că mi-ai atras atenţia. O seară frumoasă!

Carmen spunea...

Iti doresc un Craciun Fericit , un An Nou plin de sanatate ,bucurii si impliniri tie si familiei!
“La Multi Ani!”XO
Ps.Sint numai pentru Mosu?!...asa as lua si eu una!!!

maria mihalache spunea...

Fie ca Nasterea Domnului sa va lumineze sufletele si casa, sa aveti parte de sanatate, belsug si fericire!
Craciun fericit!

adriana gherman spunea...

Dragă Carmen mulţumesc pentru urări. Îţi doresc şi eu un Crăciun fericit, un An Nou plin de împliniri, cu sănătate şi bucurii alături de cei dragi.
Sper ca Moşul să nu termine toate fursecurile.
Sărbători fericite!

adriana gherman spunea...

Maria mulţumesc tare mult pentru urări. Fie ca aceste Sarbători, a Naşterii Domnului şi a Noului An, să fie frumoase si linistite, sa va umple sufletul de bucurie, incredere, speranta si iubire ţie şi familiei tale!
Crăciun binecuvântat!

Craita spunea...

Sarbatori fericite!

Alexandrina spunea...

Craciun fericit, cu sanatate si bucurii!

geta spunea...

Sarbatori fericite si multa sanatate!

geta spunea...

Sarbatori fericite si multa sanatate!

adriana gherman spunea...

Crăciun binecuvântat vă doresc, multă sănătate şi un An Nou în care să vi se împlinească toate dorinţele.

Sorin spunea...

Un An Nou plin de bucurii!
Cu mult drag,
Sorina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...