marți, 12 mai 2009

SUPA DE CARTOFI CU KAIZER SI USTUROI

Aceasta reteta am gasit-o pe blogul lui Diamond si mi-am spus ca-i musai sa o incerc si eu; si bine am facut. Supa este absolut delicioasa. Am primit aprecieri de la intreaga familie.
Ingrediente:
- 200 g carne de porc
- 150 g kaizer afumat
- 2 morcovi mijlocii
- 1 telina mica
- 1 ceapa
- 6 cartofi
- 250 ml smantana
- 1 catel de usturoi
- 1 lingura ulei
- sare
- piper
- vegeta
Carnea, kaizerul si cartofii se taie cubulete, telina se taie in doua, ceapa se taie marunt. Am schimbat putin reteta si am dat pe razatoare ambii morcovi.
Carnea si kaizerul le-am pus intr-o oala pe cuptor si le-am prajit. Cand au inceput sa-si schimbe putin culoarea am adaugat morcovii rasi si vegeta. La sfarsit am pus si ceapa .
Dupa 2 - 3 minute am adaugat apa in oala, am pus restul ingredientelor si am lasat la fiert.
Dupa ce s-a fiert carnea am scos telina afara din oala si am adaugat cartofii, sarea, piperul si am mai lasat pe foc aproximativ 20 minute. Dupa ce a trecut timpul necesar am tras oala de pe foc si am adaugat smantana subtiata cu putina zeama din supa si cu usturoiul zdrobit. Am pus inapoi oala pe foc pentru a da inca un clocot. La sfarsit am presarat peste supa patrunjel verde tocat.

Este o supa foarte gustoasa.

5 comentarii:

rakyatindonesia spunea...

Ne pare rău, dacă-mi limba italiană este rău. Sunt din Indonezia. Îmi place să-ţi articole & blog-ul dvs. este în regulă. Vreau să-ţi fie friendsI. Dacă nu aveţi nimic de obiectat, vreau să vă vizitaţi blogul meu. rakyatindonesia şi indo-online & vă rugăm să lăsaţi comentariu prieteni. în cazul în care dificultăţi de limbă, vă rugăm să utilizaţi Google pentru a traduce

Bucataras spunea...

Salutare, Adriana. Avem concurs nou pe bucataras. E misto. Pina pe 28 aprilie tb sa stringi 16.000 de puncte. Te asteptam...

diamond spunea...

Suntem tize? :))ma bucur daca ti-a placut supa!barbatului meu ii place mult!:D

adriana gherman spunea...

am sa incerc Bucataras, mersi ca te-ai gandit la mine.

adriana gherman spunea...

Se pare ca da. Draga Diamond, sotul meu mi-a spus de cateva ori ca-i buna supa.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...