joi, 4 aprilie 2013

QUICHE CU DOVLECEI


Chiar dacă este începutul primăverii piaţa nu duce lipsă de fructe şi legume pe care le găsim, de obicei, vara. 
Dovleceii se află printre legumele mele preferate şi mă bucur că le găsesc tot timpul anului. Îmi plac foarte mult la grătar dar şi scăzuţi cu smântână sau în quiche-uri. Pentru seara aceasta am pregătit un quiche, mai ales că aveam în frigider un aluat de foietaj care aştepta cam de mult să fie folosit. 


Ingrediente: 
- 4 dovlecei ( aproximativ 800 g )
- 25 g unt
- 2 ouă
- 125 g mozzarella
- 2 linguri ulei de măsline
- 1 ceapă
- 2 căţei de usturoi
- 1 lingură cimbru uscat
- 1/2 linguriţă busuioc uscat
- 1 lingură muştar
- 1 lingură smântână 
- sare
- piper
- 1 foaie aluat foietaj

Dovleceii se curăţă de coajă şi se taie felii subţiri. Ceapa şi usturoiul se toacă.
Untul şi uleiul de măsline se pun în tigaia încinsă, se adaugă ceapa şi usturoiul şi se călesc amestecând din când în când. Se adaugă dovleceii, amestecând uşor până când aceştia se înmoaie. 


Punem cimbru şi busuioc. Se închide focul şi se lasă să se răcească.


Ouăle se bat cu un praf de sare şi piper,  se adaugă muştarul şi smântâna .
Foaia de patiserie se întinde în tava de tartă, se pun dovleceii, 


amestecul de ouă şi  mozzarella ruptă. 

Tava se dă la cuptorul preâncălzit unde se lasă la copt 30 - 40 minute. 


O feliuţă şi pentru voi!


Poftă bună!

3 comentarii:

Haplea spunea...

Arata foarte bine!!!

Haplea spunea...

Arata foarte bine!!!

Unknown spunea...

Si mie imi plac foarte mult dovleceii, dar mult de tot. Anul asta inca nu am pregatit nimic cu dovlecei, dar le vine si vremea lor ;) Te pup

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...