luni, 22 aprilie 2013

SALATA DE ICRE


Icrele de peşte sunt pe placul multora dintre noi. Se pot folosi atât la antreuri pentru o masă festivă, la micul dejun  sau pur şi simplu când ni se face dor de ele. Aşa s-a întâmplat şi în cazul meu. Când le-am văzut pe raftul magazinului m-a apucat pofta de salată de icre. Pe raft se mai găseau şi cutii cu salată de icre gata preparată, dar mi-am spus că cele preparate de mine vor fi mai gustoase. 
Pentru o porţie mare am folosit:
-  100 g icre de hering
- 300 ml ulei de floarea soarelui
- 200 ml apă minerală
- 150 g gris (gata preparat)
- 1 ceapă mică
- zeama de la 1/2 lămâie

Cu câteva ore înainte de a mă apuca de pregătirea icrelor am fiert o căniţă de gris în apă cu puţină sare. 
Într-un bol încăpător am pus icrele şi 150 g gris gata preparat rece. Am mixat pentru omogenizare. 
Am adăugat în fir subţire (ca la maioneză) ulei, alternând cu câte 1 lingură apă minerală şi câte 1/2 linguriţă zeamă de lămâie până la terminarea ingredientelor lichide.
La sfârşit am adăugat o ceapă mică rasă şi felii de măsline. 




Poftă  bună!

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...