luni, 6 aprilie 2009

VACANTA DE IARNA 2009

Desi au trecut trei luni de cand m-am intors din vacanta de iarna, imi sunt inca vii in minte frumusetile naturale ale Elvetiei, regiunea Engadine cocotata pe crestele Alpilor si taiata de raul En (In), cu splendorile sale glaciare, cerul sau senin si albastru. Si in acest an, ca si in ceilalti, am avut parte de zapada cum nu am mai vazut la noi de cand eram copil. Anul acesta, spre deosebire de anul trecut, cand din 7 zile cat am stat in 4 a nins, a fost senin, cu temperaturi de -30 grade C dimineata, calmul naturii de peste zi indemnandu-ma sa fac plimbari lungi, sa -mi umplu pieptul cu aer curat macar pana la vara cand am sa revin in aceste locuri.
Intrarea in micul sat in care am locuit. Abia se mai zareste indicatorul din cauza zapezii.
Castelul de zapada de la Corvatsch, una din multele statiuni din zona Engadin
Crestele Alpilor . Un moment de relaxare sau de ce nu, de plaja in centrul alpin Maguns.

Trenul montan "Glacier".

In vizita in St. Moritz. Pe lacul inghetat purtand acelasi nume - St. Moritz, se fac plimbari cu sania trasa de cai (sania din poza este pe malul lacului) sau se tin concursuri de schi nordic.

Un mic parau a carui apa incearca, printre gheturi, sa ajunga in In.

Seara, la o partida de curling.

Acestea sunt numai cateva din cele peste 300 de poze facute in aceasta vacanta. Sper ca v-au placut, si daca aveti ocazia, nu ezitati si vizitati aceasta tara minunata. Iarna aveti la dispozitie o multime de kilometri de partii de ski, kilometri intregi de piste pentru ski nordic, sportul meu preferat cand merg acolo, precum si alte atractii mondene si sportive. Despre atractiile turistice de vara am sa va povestesc alta data.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Am tot citit si am tot citit articolele de pe blogul tau, mi au placut la nebunie , mai ales ca sunt multe retete aici si vreau deja sa incerc cateva, asa ca voi reveni cat de curand, poate maine pentru prajitura de duminica.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...