joi, 14 mai 2009

PIEPT DE PUI CU OREZ

Ingrediente:
- 1 piept de pui dezosat
- 75 g orez cu bobul lung
- o cutie mica de boabe de porumb dulce
- 20 g stafide
- 100 g morcovi mici
- putin sofran
- oregano
- 1 fir de ceapa verde
- piper
- sare
- putin unt

Am spalat bine orezul cu apa calda, l-am scurs de apa. Intr-o tigaie am pus uleiul, orezul si l-am pus pe foc amestecand continuu, pana se prajeste putin orezul. Astfel nu se va mai lega si o sa ramana intreg la fierbere. Am adaugat stafidele, porumbul boabe, sofranul, oregano si putina sare, am pus apa cat sa acopere orezul si l-am lasat sa fiarba la foc mic, acoperit.
Intr-o alta tigaie, in putin unt, am prajit pieptul de pui, pe ambele parti, aproximativ 10 minute pe fiecare parte. La sfarsit am pus sare si piper.
Cand pieptul este gata am pus in tigaie ceapa verde taiata rondele si am mai prajit aproximativ 1 minut, nu mai mult.
Morcovii i-am pus intr-o cratita cu putin unt si 3-4 linguri cu apa si i-am fiert aproximativ 10 minute. Cand a scazut tot lichidul am pus o lingurita de zahar si l-am lasat sa se caramelizeze.

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...