duminică, 18 decembrie 2011

MINI MUFFINS DE CRACIUN


În aşteptarea Moşului am pregătit şi mini cupcakes pe care acesta să le înhaţe rapid că deh,
nu poate sta prea mult timp într-un loc.
Pentru prepararea lor am folosit:
- 250 făină
- 150 zahăr
- 1 praf de copt
- 1 plic zahăr vanilat
150 ml ulei
- 75 ml lapte
- 1/2 linguriţă zeamă de lămâie
- 1 ou
- cireşe confiate
- frunze de marţipan
Am amestecat ingredientele uscate: făina, zahărul, praful de copt, am adăugat uleiul, laptele, zeama de lămâie şi oul. Am omogenizat bine.

Am repartizat compoziţia în tava speciala de mini muffins tapetată cu hârtie şi am dat tava la cuptor
cca 20 - 25 minute.
Peste fiecare cupcakes am turnat glazură Royal icing pe care o găsiţi aici şi am ornat cu cireşe cocktail şi frunzuliţe din marţipan.

Am să revin şi cu alte dulciuri preparate atât pentru Moş cât şi pentru noi.

13 comentarii:

Adela Zilahi spunea...

Foarte bine arata!! Sarbatori fericite!!

Luminitanaty spunea...

arata foarte bine

Anonim spunea...

Imi pare rau sa iti spun, dar acestea nu sunt cupcakes, ci muffins. de ce spun asta: pt ca in cupcakes nu se pune ulei. am mai vazut aceasta greseala si pe alte bloguri.
oricum, arata f bine, doar ca sunt muffins si nu cupcakes :)

Roxana spunea...

Arata delicios. Cred ca o sa le incerc si eu dar cu ceva fructe deasupra probabil ca nu am de unde sa iau frunzele de martipan

Alexandrina spunea...

Sarbatori fericite, cu sanatate, bucurii si impliniri!

Miha spunea...

Craciun fericit si linistit in continuare, alaturi de cei dragi!

Antonina spunea...

Sarbatori minunate in continuare !

Emily spunea...

foarte frumoase sunt!
La multi ani draga mea! un an nou plin de realizari! :*

Adela Zilahi spunea...

La multi ani! Fie ca anul nou sa va aduca numai bucurii si realizari multe!

Carmen spunea...

Iti doresc un An Nou fericit cu sanatate, bucurii si impliniri!
La Multi Ani!!!xoxo

miremirc spunea...

Super arata !! La multi ani !

sara & Miki spunea...

La multi ani alaturi de cei dragi! Pup!

Maya spunea...

Tare frumusele!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...