duminică, 5 iulie 2009

PREMII

Cu ceva timp in urma draga de Carmen mi-a oferit doua premii, premii pentru care ii multumesc tare mult. Carmen imi cer scuze pentru intarzierea cu care ridic aceste premii.
Am avut o perioada tare incarcata, si plina de emotii; fiica mea a avut examenul de bacalaureat, iar eu am avut examenul de licenta.
Sunt tare fericita si bucuroasa ca amandoua am trecut cu bine, de aceea, dragi prietene din listuta mea si dragi vizitatori ai blogului meu, la randul meu vi le ofer voua si va astept sa veniti si sa le luati. Va pup cu drag si va imbratisez!

5 comentarii:

Jack T spunea...

Hallo Adriana,

Felicitäri mari pentru reusite Examene.Felicitäri extra cä acuma incä cu Copii mari te specializezi.Compliment

Salutäri Jacob

Miha spunea...

Felicitari amandurora pentru reusite!

adriana gherman spunea...

Multumesc pentru complimente Jacob!

adriana gherman spunea...

Olivia am sa incerc sa intru si eu concurs. Era o vreme cand portiile mele de mancare insumau 1200 calorii /zi.

adriana gherman spunea...

Miha iti multumesc mult.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...