luni, 26 noiembrie 2012

CURRY DULCE


Am mai preparat eu mâncăruri  în care am folosit amestecul de condimente curry. Nu este o noutate pentru mine folosirea acestui ingredient, ca dovadă faptul că -l folosesc de foarte multe ori, de data aceasta   cu muşchiuleţ de porc. Astăzi am preparat o reţetă indiană simplă, care se pregăteşte foarte rapid şi pentru care  nu avem nevoie de foarte multe ingrediente.


Iată ce am folosit pentru două porţii:
- 500 g muşchiuleţ de porc
- 1 ceapă mare
- 2 căţei de usturoi
- 1 morcov
- 200 g roşii din conservă
- 1 lingură pudră curry
- 1,5 linguri zahăr brun
- 1 lingură oţet
- sare, piper negru măcinat

Se pregătesc toate ingredientele: carnea se spală şi se taie cubuleţe, ceapa şi usturoiul se curăţă şi se taie mărunt; morcovul se curăţă şi se taie rondele.
In vasul wok se încing 2 linguri de ulei, se pune ceapa şi se căleşte aproximativ 4 minute, până se rumeneşte. Se adaugă usturoiul, 


apoi praful curry. Se prăjesc toate 1 - 2 minute . Totul se stinge cu oţet. 


Ceapa şi usturoiul se scot din vas şi se pun deoparte . Carnea de porc se pune în uleiul rămas  şi se lasă la prăjit 


până se rumeneşte pe toate părţile. Se condimentează cu sare şi piper, 


se reintroduce ceapa prăjită şi usturoiul, roşiile, morcovii zahărul brun, o jumătate cană de apă fierbinte, 


se pune capacul şi se lasă la fiert 


până scade lichidul, aproximativ 30 minute.


Curry de porc l-am servit cu orez fiert.


Un deliciu. Sursa mea de inspiraţie este aici.

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...